طراحی سایت لوازم یدکی؛ تجربه فروش مدرن در دنیای دیجیتال

یک بازار مجازی را تصور کنید که در آن به‌طور دائم، از همه‌جای دنیا مشتری دارید. بازاری که در آن همه‌ی مرزها و محدودیت‌ها برداشته شده‌است. فضای مجازی، همین بازار رویایی‌ست که ما از آن صحبت می‌کنیم. پس بهتر است هرچه زودتر از فرصت‌هایی که اینترنت در اختیار ما گذاشته شده، برای جلوبردن اهدافتان استفاده کنید. اگر شغل شما فروش قطعات خودروست، می‌توانید بهترین استفاده را از فضای مجازی ببرید و همه‌ی رقبای خود را انگشت به دهان بگذارید. حتما می‌پرسید چطور؟ کلید موفقیت شما در راه‌اندازی و طراحی سایت لوازم یدکی‌ست. در ادامه همراه ما باشید تا شما را با این کلید جادویی بیشتر آشنا کنیم.

سفارش سایت

طراحی سایت با وردپرس

  • واکنش گرا
  • سرعت بالا
  • قابل توسعه
  • پنل کاربری پیشرفته
  • اتصال به پیامک
  • مقرون به صرفه و ارزون
سفارش سایت
سفارش سایت

طراحی سایت با کد نویسی

  • واکنش گرا
  • سرعت بالا
  • قابل توسعه
  • پنل کاربری پیشرفته
  • اتصال به پیامک
  • مقرون به صرفه و ارزون
سفارش سایت
طراحی سایت لوازم یدکی

داشتن یک سایت لوازم یدکی چه مزایایی برای شما دارد؟

طراحی سایت لوازم یدکی مزایای زیادی هم برای کسب‌وکار شما و هم برای مشتریانتان دارد. این مزایا شامل موارد زیر هستند:

1- فروش 24 ساعته در 7 روز هفته!

مشتریان شما می‌توانند به‌راحتی و در هر ساعتی از شبانه‌روز، از شما خرید کنند. ماجرا وقتی هیجان‌انگیزتر می‌شود که دیگر در خریدکردن موقعیت مکانی هم موضوعیت ندارد و شما می‌توانید از همه جای ایران مشتری‌های ثابت خودتان را داشته باشید.

2- بدون محدودیت محصولات خود را به نمایش بگذارید!

یکی از مزایای طراحی سایت فروش قطعات خودرو این است که شما می‌توانید بدون محدودیت، طیف وسیعی از محصولاتتان را به نمایش بگذارید و مجموعه‌ای جامع از قطعات یدکی را به مشتریانتان ارائه دهید. مشتریان شما می‌توانند محصولات متنوع را با هم مقایسه کرده و در نهایت قطعاتی که نیاز دارند را به‌راحتی انتخاب کنند.

3- بدون زحمت اطلاعات دقیق را در اختیار مشتری قرار دهید!

مزیت دیگر داشتن سایت لوازم یدکی این است که می‌توانید برای هر محصول، اطلاعات دقیقی شامل مشخصات و تصاویر مختلف آن را قرار دهید. با قراردادن اطلاعات، مشتری می‌تواند بدون کمک فروشنده، به‌راحتی خرید خود را انجام دهد.

4- در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید!

طراحی سایت لوازم یدکی هزینه کمتری نسبت به راه‌اندازی یک فروشگاه فیزیکی دارد. با داشتن سایت، علاوه‌بر اینکه در تمام ساعات شبانه‌روز و از همه‌جای ایران مشتری دارید، دیگر مجبور نیستید هزینه‌های مربوط به اجاره یا پرداخت قبوض فروشگاه را پرداخت کنید.

طراحی سایت لوازم یدکی
طراحی سایت با سلیقه شما

5- سلیقه‌ی مشتری را تحلیل کنید!

از طریق سایت می‌توانید اطلاعات مهمی در مورد رفتار مشتری در سایت، جستجوها، علایق و سابقه خرید او جمع‌آوری کنید. با استفاده از این داده‌ها و امکانات سایت، می‌توانید براساس سلیقه‌ی مشتری، لوازم موردنیاز او را پیشنهاد دهید و از این طریق به بیشترشدن آمار فروش خود کمک کنید.

6- از فرصت‌های بازاریابی سایت استفاده کنید!

یکی از بهترین مزیت‌های داشتن سایت امکان بازاریابی و تبلیغ در آن است. از طریق سایت می‌توانید محصولات جدید خود را تبلیغ کنید، به مشتریان پیشنهادات ویژه و تخفیف ارائه دهید و به‌طور مرتب از طریق خبرنامه سایت با مشتریان خود در ارتباط باشید.

7- از رقبای خود جلوتر باشید!

داشتن سایت لوازم یدکی با طراحی خوب و کاربرپسند، می‌تواند شما را در بین رقبایتان متمایز کند؛ خصوصا اگر سایر همکاران شما با کسب‌وکار آنلاین میانه خوبی نداشته باشند شما به‌راحتی می‌توانید از آن‌ها جلو بزنید و فروشگاه خودتان را به‌عنوان فروشگاهی مدرن، پیشرفته و مشتری‌محور به دیگران نشان دهید.

مراحل طراحی سایت در وبوتو

خدمات طراحی سایت لوازم یدکی

یک سایت لوازم یدکی چه امکاناتی دارد؟

ما در خدمات طراحی سایت فروش قطعات خودرو، امکانات زیر را قرار می‌دهیم:

1- قابلیت جستجو و فیلتر

یکی از مهم‌ترین امکانات سایت‌های فروشگاهی، سیستم جستجو و فیلتر پیشرفته است. این امکان به مشتریان شما این اجازه را می‌دهد تا بر اساس معیارهایی مثل نام محصول، شماره مدل، دسته‌بندی و موارد دیگر قطعه مورد نظرشان را پیدا کنند.

2- دسته‌بندی محصولات

دومین آپشنی که در خدمات طراحی سایت لوازم یدکی درنظر گرفته می‌شود، دسته‌بندی محصولات است. طبقه‌ندی واضح و سازمان‌دهی شده محصولات، به مشتریان شما این امکان را می‌دهد تا به‌سرعت چیزی که می‌خواهند را پیدا کنند.

3- صفحات محصول

در طراحی سایت فروش قطعات خودرو، برای هر محصول صفحه جداگانه‌ای طراحی شده و اطلاعات جامعی در مورد هر قطعه یدکی از جمله مشخصات، تصاویر و قیمت قرار داده می‌شود.

4- سبد خرید

سبد خرید هم یکی از فاکتورهای مهمی‌ست که در طراحی سایت فروش قطعات خودرو درنظر گرفته می‌شود. سبد خرید به مشتریان شما این امکان را می‌دهد تا محصولات انتخابی خود، برای خرید را انتخاب کرده و همچنین قبل از پرداخت تمام محصولات خود را بررسی کنند.

5- حساب‌های کاربری

حساب کاربری یک امکان بسیار خوب برای مشتریان ثابت شماست. با حساب کاربری آن‌ها می‌توانند تاریخچه سفارش‌هایشان را داشته باشند و بسته خود را ردیابی کنند.

طراحی سایت فروش قطعات خودرو
فروش قطعات خودرو به صورت آنلاین

6- پرداخت آنلاین

یکی دیگر از امکاناتی که در خدمات طراحی سایت فروش قطعات خودرو برای شما درنظر گرفته‌ایم، امکان پرداخت آنلاین است که به مشتریان شما اجازه می‌دهد هزینه سفارشات خود را از طریق درگاه‌های اینترنتی پرداخت کنند.

7- نظرات و رتبه‌بندی

برای هر محصول امکان رتبه‌ دادن و کامنت گذاشتن هست. این نظرات و رتبه‌بندی‌ها به سایر خریداران کمک می‌کند تا بتوانند براساس تجربیات دیگران، تصمیم بهتری برای خرید بگیرند.

8- اطلاعات تماس و پشتیبانی

در این صفحه، اطلاعات تماس و آدرس شما قرار داده می‌شود تا مشتریان بتوانند به‌راحتی با شما ارتباط برقرار کرده و سوالات و مشکلات خود را مطرح کنند.

9- بلاگ

صفحه بلاگ یکی از مهم‌ترین صفحات سایت شماست که در جذب کاربران جدید نقش مهمی دارد. با قراردادن راهنماها، اطلاعات مربوط به نگه‌داری و عیب‌یابی قطعات خودرو در این صفحه، هر روز تعداد زیادی از افراد به سایت شما مراجعه می‌کنند.

آخرین پروژه ها

خدمات طراحی سایت فروش قطعات خودرو

در طراحی سایت لوازم یدکی چه نکاتی اهمیت دارد؟

ما در خدمات طراحی سایت لوازم یدکی به نکات زیر اهمیت زیادی می‌دهیم.

1- سئو

سئو یکی از مهم‌ترین جنبه‌های طراحی سایت است. تیم سئوی وبوتو، به سایت شما کمک می‌کند تا بالاترین رتبه را در جستجوهای گوگل داشته باشد و از این طریق می‌توانید از رقبای خود بازدید و فروش بیشتری داشته باشید.

2- محتوا

تیم محتوای وبوتو سعی می‌کند برای سایت شما محتوای ارزشمند و جذابی تولید کند. محتوای باکیفیت هم سئوی سایت کمک می‌کند و هم مخاطبان شما را برای مدت بیشتری در سایت نگه‌می‌دارد.

3- طراحی ریسپانسیو

امروزه اکثر کاربران فضای مجازی، از طریق موبایل مشغول گشت‌وگذار در اینترنت هستند. ما برای طراحی سایت لوازم یدکی، حواسمان به این نکته هم هست و سایت شما را طوری طراحی می‌کنیم که قالب سایت در دستگاه‌های مختلف بهم نریزد و همه‌ی کاربران را راضی نگه‌دارد.

4- سرعت سایت

یکی از وظایف ما در خدمات طراحی سایت قطعات خودرو، بهبود سرعت بارگذاری سایت شماست. سرعت بارگذاری بالای سایت علاوه‌بر اینکه کاربران شما را راضی نگه‌می‌دارد، رضایت موتورهای جستجو مثل گوگل را هم جذب می‌کند و باعث می‌شود سایت شما رتبه بهتری را کسب کند.

5- امنیت

بالابردن امنیت سایت هم یکی دیگر از خدماتی‌ست که ما برای طراحی سایت لوازم یدکی به شما ارائه می‌دهیم. این امنیت شامل محافظت از اطلاعات شما، محافظت از اطلاعات کاربر و ایمن‌کردن تراکنش‌های آنلاین است.

طراحی سایت لوازم یدکی
طراحی سایت لوازم یدکی

3- طراحی ریسپانسیو

امروزه اکثر کاربران فضای مجازی، از طریق موبایل مشغول گشت‌وگذار در اینترنت هستند. ما برای طراحی سایت لوازم یدکی، حواسمان به این نکته هم هست و سایت شما را طوری طراحی می‌کنیم که قالب سایت در دستگاه‌های مختلف بهم نریزد و همه‌ی کاربران را راضی نگه‌دارد.

4- سرعت سایت

یکی از وظایف ما در خدمات طراحی سایت قطعات خودرو، بهبود سرعت بارگذاری سایت شماست. سرعت بارگذاری بالای سایت علاوه‌بر اینکه کاربران شما را راضی نگه‌می‌دارد، رضایت موتورهای جستجو مثل گوگل را هم جذب می‌کند و باعث می‌شود سایت شما رتبه بهتری را کسب کند.

5- امنیت

بالابردن امنیت سایت هم یکی دیگر از خدماتی‌ست که ما برای طراحی سایت لوازم یدکی به شما ارائه می‌دهیم. این امنیت شامل محافظت از اطلاعات شما، محافظت از اطلاعات کاربر و ایمن‌کردن تراکنش‌های آنلاین است.

خدمات طراحی سایت لوازم یدکی

طراحی سایت لوازم یدکی چه مراحلی دارد؟

در ادامه قدم‌به‌قدم همراه ما باشید تا ببینید ما در طراحی سایت لوازم یدکی چه مراحلی را پشت سر می‌گذاریم.

1- تحقیق و برنامه‌ریزی

برای شروع با شما یک جلسه می‌گذاریم و شروع به گپ‌وگفت می‌کنیم. در این جلسه از نیازها و هدف‌های شما برای داشتن سایت حرف می‌زنیم. سعی می‌کنیم مخاطبان شما را بهتر بشناسیم و همچنین از اوضاع بازار و رقبای شما هم مطلع شویم. با تحلیل همه‌ی این داده‌ها طراحی سایت لوازم یدکی را شروع می‌کنیم.

2- طراحی ظاهری یا UI

در این مرحله طراحان ما با به‌کارگیری اصول طراحی UI، ظاهر سایت شما را طراحی می‌کنند. این طراحی شامل طراحی لوگو، رنگ‌ها، آیکون‌ها، فونت‌ها و دیگر تنظیمات مربوط به ظاهر سایت است.

3- تجربه کاربری یا UX

حالا نوبت آن است که تجربه کاربری مناسبی را برای بازدیدکنندگان سایت ایجاد کنیم. برای این‌کار باید قالب صفحات، مسیریابی و ساختار صفحات را به‌درستی طراحی کنیم تا کاربران بتوانند به‌راحتی در سایت بگردند و اطلاعات موردنیازشان را پیدا کنند.

4- توسعه و برنامه‌نویسی

در مرحله بعد، توسعه‌دهندگان طراحی اولیه‌ی سایت را شروع می‌کنند و سایت را به زبان‌ها و فریم‌ورک‌های مربوطه برنامه‌نویسی می‌کنند. این‌کار شامل ایجاد صفحات داینامیک، برنامه‌های کاربردی و اتصال به پایگاه‌داده است.

5- آزمایش و ارزیابی

در این مرحله از طراحی سایت لوازم یدکی، شروع به تست و ارزیابی سایت شما می‌کنیم تا از عملکرد و قابلیت‌های آن حسابی مطمئن شویم. همچنین اگر سایت مشکل فنی داشته باشد یا تجربه کاربری ضعیفی را ارائه دهد، در همین مرحله این مشکل را هم حل خواهیم کرد.

6- راه‌اندازی و انتشار

کار طراحی سایت لوازم یدکی، کم‌کم به مراحل آخر خودش نزدیک می‌شود. در این مرحله سایت روی سرورها و دامنه‌ها مربوط نصب و تنظیم می‌شود و به‌صورت عمومی در اختیار مشتریان شما قرار می‌گیرد.

7- پشتیبانی و به‌روزرسانی

البته که بعد از طراحی سایت، ما شما را رها نخواهیم کرد. یکی از خدمات طراحی سایت لوازم یدکی این است که پشتیبانی و به‌روزرسانی سایت شما را به‌طور مرتب انجام دهیم تا سایت عملکرد بهتر و امنیت بالاتری داشته باشد.

طراحی سایت فروش قطعات خودرو

جمع‌بندی

به‌طورخلاصه با طراحی سایت لوازم یدکی، به دنیای جدیدی پا خواهید گذاشت. دنیایی که در آن فروش شما چندبرابر خواهد شد، هزینه‌های کمتری صرف‌ خواهید کرد و مشتریان وفادارتری هم خواهید داشت. با طراحی درست و اصولی سایت، نام شما در بازار می‌درخشد و تمام رقبایتان را شکست خواهید داد. پس بهتر است همین امروز، با کمک وبوتو، به استقبال کسب‌وکار آنلاین بروید و در میدان رقابت پرچم پیروزی را در دست بگیرید!

شرکت‌های زیادی هستند که می‌توانند در این مسیر به شما کمک کنند، اما هیچ شرکتی وبوتو نمی‌شود. ما با طراحی سایت فروش قطعات خودرو، موفقیت، فروش بالا و رتبه‌های نخست گوگل را برای شما تضمین می‌کنیم.

سوالات متدوال

برای اینکه از طریق سایت می‌توانید در تمام ساعات شبانه‌روز و از همه‌جای ایران مشتری داشته باشید، تبلیغات بیشتری برای محصولات خود انجام دهید، مشتریان وفادارتری پیدا کنید، نمودار فروش خود را بالا ببرید و از همه مهم‌تر در بازار رقابت، از همکاران خود جلوتر باشید.

مدت زمان طراحی سایت، به نیازها و هدف شما از داشتن سایت وابسته است و معمولا بین یک الی دو ماه طول می‌کشد.

هزینه طراحی یک سایت متغیر است و به عوامل مختلفی از جمله پیچیدگی طراحی، نوع ویژگی‌ها، عملکردهای مورد نیاز، تجربه و مهارت طراحان بستگی دارد و هزینه دقیق در جلسه مشخص خواهد شد.

هرسوالی دارید بپرسید

Hidden

Next Steps: Sync an Email Add-On

To get the most out of your form, we suggest that you sync this form with an email add-on. To learn more about your email add-on options, visit the following page (https://www.gravityforms.com/the-8-best-email-plugins-for-wordpress-in-2020/). Important: Delete this tip before you publish the form.
نام‌ونام خانوادگی
شماره تماس